خانه / مهندسی تغذیه / مهندسی تغذیه: درس هفتم- جلسه دوم

مهندسی تغذیه: درس هفتم- جلسه دوم

 

 

فقط  شرکت‌کنندگان در دوره آموشی مهندسی تغذیه می‌توانند از این بخش استفاده کنند.

 ثبت نام در دروه‌ی مهندسی تغذیه

اگر قبلا عضو این دوره شده‌اید لطفا از لاگین کنید تا به محوای صفحه دسترسی داشته باشید.

 

ضعیفبدمتوسطخوبخیلی خوب (56 رای)

لطفا به این مقاله امتیاز دهید
در حال انجام ...
عانگع اصلانیان، نویسنده کتاب «پایان افسانه کالریها» ، نویسنده، مترجم و مدرس درزمینه تناسب اندام، موسس مدرسه فیتنس، مشاور تغذیه و مربی فیتنس از QAL . برای ادامه کلیک کنید

۹ نفر نظر داده‌اند

  1. سلام آقای اصلانیان خداقوت و با تشکر از مهندسی تغذیه
    من بچه شیر میدم و در طول روز خیلی گشنه ام میشه بیشتر از سه وعده میخورم چه کار کنم

    • عانگع اصلانیان

      شما نباید این بخش رو اجرا کنید و توی جلسه بعدی میگم که در دوران شیر‌دهی و یا بار‌داری این بخش رو بخواید اجرا کنید،‌ فشار زیادی بهتون میاد … سعی نکنید فشار بیارید در زمینه زمان بندی‌ها

  2. سلام اقای اصلانیان . در خصوص زمان بندی وعده های غذایی بلاخص از نوع ۲۰ – ۴ ، نزدیک عصر که بدن به شدت چربی سوزی میکنه ایا ورزش کردن در این ساعات سرعت چربی سوزی رو بالا می بره یا اینکه اثری نداره ؟

    • عانگع اصلانیان

      بهترین زمان ورزش کردن ناشتا قبل از وعده اوله … اثر داره مسلما و توصیه می کنم

  3. سلام….خیلی خیلی ممنون از اطلاعات کاملی که در اختیار ما قرار میدین….یه سوال:آیا آب قلم که برای تامین نیاز های معدنی بدن هست و به صورت ناشتا خورده میشه به جای اب نمک،هم وعده ی غذایی حساب میشه؟ممنون میشم از راهنماییتون

  4. جناب اصلانیان
    ممنون از تلاش و دقت نظرتون
    انشااله در پناه پروردگار در برنامه هاتون موفق و پیروز باشید
    لطفا ما رو از معرفی کتابهای خوبی که تا حالا خوندین محروم نفرمایید

  5. هنگامه برومندی

    ممنون از مطالب عالی با اینکه وزن کم نکردم ولی بی صبرانه منتظر مطالب خوبتون هستم ناگفته نمونه سایز کم کردم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *