خانه / بهبود سبک زندگی / تناقض فقر و چاقی
تناسب اندام و لاغری

تناقض فقر و چاقی

عضو تلگرام مدرسه فیتنس شوید

به نظر شما چاقی در بین ثروتمندان بیشتر است یا در بین فقرای یک جامعه؟

ثروتمندانی که یخچال‌هایشان پر از انواع اقسام مواد خوراکی است، بیشتر پای تبلت و کامپیوتر هستند و زندگی ساکن‌تری دارند و گاهی حتی کارهای نظافتی منزل را خودشان انجام نمی‌دهند، یا قشر کم‌توان‌تر جامعه که تحرک و تلاش بیشتری دارند و کمتر وقت می‌کنند پای کامپیوتر و تبلت بنشینند، معمولاً شغل‌هایشان طوری است که تحرک و تلاش بیشتری لازم دارد و معمولاً غذایی که می‌توانند بخورد کمتر از غذایی است که ثروتمندان می‌خورند، کمتر به فست‌فودها می‌روند و کمتر از غذا‌های آماده استفاده می‌کنند؟ آمار نشان می‌دهد که نرخ چاقی در آمریکا در بین افراد با قدرت اقتصادی متوسط به پایین و فقیرتر جامعه، سه و نیم برابر نرخ چاقی در بین افراد با قدرت اقتصادی بالاتر است.

اگر زیاد خوردن و کم‌تحرکی دلیل اصلی چاقی است، چرا ثروتمندان «مقدار بیشتری غذا می‌خورند» و طبق آمار کالری بیشتری مصرف می‌کنند و زندگی ساکن‌تری دارند، اما کمتر چاق می‌شوند؟ فکر کنید.

همواره این اعتقاد وجود دارد که برای کم کردن چربیهای اضافه باید تعداد کالری های کمتری مصرف کنیم. چقدر این باور را قبول دارید؟

منبع: عانگع اصلانیان – مدرسه فیتنس

ضعیفبدمتوسطخوبخیلی خوب (1 رای)
در حال انجام ...
عانگع اصلانیان، نویسنده کتاب «پایان افسانه کالریها» ، نویسنده، مترجم و مدرس درزمینه تناسب اندام، موسس مدرسه فیتنس، مشاور تغذیه و مربی فیتنس از QAL . برای ادامه کلیک کنید

اینم هست

۲۰۱۶-۰۴-۰۸_۱۷-۵۴-۲۴

سیستم تمرینی برای حجم سریع

این یکی از بهترین سیستم‌های تمرینی است که دیده‌ام و نتایج بسیار سریع، تضیمن شده …

۷ نفر نظر داده‌اند

  1. فک کنم به خاطر مصرف پایین گوشت و منابع پروتین هم میتونه باشه چون اقشار ثروتمند مصرف پروتین شون ۲۰ برابر اقشار فقیر و متوسط رو به پایینه

  2. واقعا تا پارسال من فکر میکردم کم تحرکی عامل چاقیه
    تعداد کالری که باید کم بشه ولی من فکر میکنم مهمتر از اون کیفیت استفاده از مواد غذایی است

  3. masale hamoon calorie khubo calorie bade

  4. قطعایکی ازدلایل مهم آن سبک زندگی هست

    درکامنتهای پیشین به این مطلب اشاره کردم اما متاسفانه همه ی کامنتهای من درانتظارتاییدهستندوهیچکدام حتی پرسشهایم درج نمیشوند و واین مخالف بااصل تفکر نقادانه وآزادی بیان هست

  5. (( ولی الان نه  شاید قبل از آشنایی با پیجت قبول داشتیم که (( که برای کم کردن چربیهای اضافه باید تعداد کالری های کمتری مصرف کنیم. 

  6. سلام من کاملا با شما موافق هستم اما ، با ۲ تا۳ هفته گرفتن رژیم کم کربو هیدرات وخوردن چربیهای سالم مثل روغن حیوانی وکره وروغن زیتون غذاهای سرخ کرده ، وزنم وسایزم کم شده بود اما هر شب کف پاهام داغ شدید میشد ، تا اینکه یک شب حالم شدید بد شد احساس سوزش از کف پاهام تا حدود قفسه سینم رسیده بود خیلی ترسیده بودم ، سریع چند حبه سیر را نصف کرده وقورت دادم وآب لیمو زیاد ، الیوان ، خوردم ،، یکم که بهتر شدم ، صبح بود دیگه ، قرص چربی خون ، دادم برام خریدن وخوردم ،، خلاصه دیگه نتونستم رژیم رو ادامه بدم ولی دوباره سایز و وزنم برگشت ، خیلی ناراحتم از این رژیم خوشم ، آمده بود وخیلی راحت بودم ، باهاش ، گرسنه نمیشدم وپر انرژی بودم وراضی ، ولی میترسم دوباره همون حالت برام پیش بیاد ، چکار کنم ، لطفا راهنمایی کنید ، خیلی به این رژیم امید بسته بودم ، وخوشحال بودم چکنم ، لطفا منو راهنمایی کنید خواهش میکنم ، تورو خدا ، من ۲ تا بچه دارم وبا این اضافه وزنم نمیتونم بهشون رسیدگی کنم ، لطفا راهنماییم کنید تلفن دستی من ۰۹۱۲۹۱۷۶۰۶۸ وشیراز هستم خواهش میکنم کمکم کنید ،

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *